نشست پایان سال شورای مدیران شرکت داروسازی فارابی

تاریخ ارسال:2019-03-18

نشست پایان سال شورای مدیران شرکت داروسازی فارابی

جلسه پایان سال شورای مدیران شرکت داروسازی فارابی در روز یکشنبه مورخ 26 اسفند 97 با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران، سرپرست‌ها، و روسای واحدهای مختلف در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

در این جلسه آقای دکتر محمد نادری علیزاده مدیر عامل محترم، فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در سال 1397 را تشریح و با بیان مشکلات عدیده‌ای که در سال جاری فرایندهای عملیاتی و برنامه‌های شرکت را به شدت تحت تاثیر قرار داده بود، مجموع فعالیت‌های انجام شده را مثبت اعلام نموده و از کلیه‌ی مدیران و همکاران شرکت که علی رغم تمام تنگناهای موجود اهداف مورد نظر را محقق ساختند تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت داروسازی فارابی، در ادامه‌ی این جلسه هر یک از مدیران با تشکر از همکاری‌های مدیران مختلف و حمایت‌های مدیر عامل و تلاش جمعی کلیه‌ی کارکنان، اظهار امیدواری نمودند که سال آینده سالی سرشار از موفقیت و پیشرفت همه‌جانبه برای شرکت داروسازی فارابی باشد. در پایان جلسه مدیر عامل محترم نیز متقابلا ضمن آرزوی سلامتی برای مدیران و کارکنان و خانواده‌های آنان، سال آینده را نوید بخش موفقیت‌های بیش از پیش شرکت دانستند.

در این مراسم، پیام تبریک مدیر عامل محترم نیز قرائت شد.

در پایان این مراسم آقایان دکتر نادری علیزاده و مهندس جعفری نسب از تمامی حضار جلسه قدردانی نموده و عکس یادبودی از این مراسم ثبت شد.

کد خبر:97790192 تاریخ مخابره: 97/12/27