شرکت داروسازی فارابی صادر کننده نمونه‌ی سال 1397

تاریخ ارسال:2019-01-21

شرکت داروسازی فارابی صادر کننده نمونه‌ی سال 1397

آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه‌ی سال 97 استان اصفهان با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت داروسازی فارابی در اين آيين که روز پنج شنبه 27 دی ماه سال جاری با حضوردکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر رضایی استاندار اصفهان، دکتر فولادگر و حجت الاسلام و المسلمین سالک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان و دکتر قاضی عسگرمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد از صادرکنندگان نمونه‌ی استان اصفهان در چهار قالب صادرکنندگان نمونه‌ی ملی، صادر کنندگان ممتاز استانی، صادرکنندگان نمونه‌ی استانی، و صادرکنندگان قابل تقدیر استانی، با اعطای لوح تقدیر و نشان صادرکننده برتر تجلیل شدند. در اين آيين از مهندس علیرضا جعفری نسب به طرفیت از دكتر محمد نادری علیزاده مديرعامل شركت داروسازی فارابی به عنوان صادركننده نمونه‌ی استان اصفهان تقدير شد.

اسرافیل احمدیه ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان ضمن خوش آمدگويی به مهمانان و صادركنندگان گفت: در دو ماهه اخیر 47 درصد رشد صادراتی داشتیم.

دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: تجلیل از صادرکنندگان در حقیقت تجلیل از فاتحانی که در جبهه امروز برای تولید و اشتغال پایدار تلاش می‌‌کنند و زحمت بسیار کشیده‌اند. هزینه‌های ارزی مهمتر از هر مساله‌ای امروزه می‌تواند باشد. وی با اشاره به اهمیت موضوع صادرات افزود پروژه‌های ویژه صادرات به کشورهای همسایه را وسعت بخشیده‌ایم و ستادهایی را برای تسهیل امور استان‌ها تشکیل داده‌ایم.

موسوی لارگانی رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان این‌ که اصفهان استان استراتژیکی برای کشور است و میانگین بیکاری در اصفهان 4 درصد کمتر از سایر استان‌ها در کشور است و این استان بیشترین صنعت را دارد. با توجه به اینکه فشارهایی به تولیدکننده وارد می‌شود باید با هر آنچه در اختیار و توان داریم در جهت نگه داشتن بازار صادرات بکوشیم. زمانی که ما در حال رکود و تحریم هستیم باید بروکراسی انحصاری را کمتر کنیم و فشاری بر صنعتگر و تولیدکننده وارد نکنیم. وی با بیان اینکه در موضوع گمرک با مشکل مواجه هستیم، ترخیص نشدن طولانی مدت مواد اولیه، قطعات، ماشین آلات و نوسانات ارز به نوعی باعث ایجاد دردسر برای تولیدکننده می‌شود.

سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز افزود: هماهنگی و پایداری در بخشنامه‌ها باید ایجاد شود. تولید ملی می‌تواند مشکلات اشتغال و بیکاری را حل کند. بروکراسی اداری باعث می‌شود کاری که باید در 5 روز انجام شود به 5 سال به طول می‌انجامد و این مشکل اگر برداشته شود خیلی از موانع از سر راه کنار می‌رود.

دکتر رضایی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بروکراسی شدید در استان اصفهان وجود دارد می تواند درست باشد ولی نباید این امر و عنوان بیش از حد آن باعث سرمایه‌‌گریزی شود.

کد خبر:97790186 تاریخ مخابره:97/10/29