برگزیده شدن فارابی در مراسم تجليل از واحدهای صنعتی سبز استان اصفهان

تاریخ ارسال:2019-01-21

برگزیده شدن فارابی در مراسم تجليل از واحدهای صنعتی سبز استان اصفهان

نخستين همايش تجليل از واحدهای خدماتی و صنعتی سبز استان اصفهان با حضور مدير كل حفاظت محيط ‌زيست استان و برخی مديران استانی در سالن تالار محيط‌بان این اداره كل برگزار شد.

دکتر دانیالی  مدیرکل حفاظت اداره کل محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اقدامات گذشته این اداره کل در برخورد با واحدهای صنعتی مختلف برای کاهش آلاینده‌های زيست‌محيطی اظهار داشت: پس از سال‌ها تلاش، اقدامات ما نتايج مثبتی داشت که به خود می‌باليم چرا که اقدامات خوبی در حوزه پسماند و فيلترگذاری بر خروجی چندين واحد آلاينده انجام شد و يکی از واحدهای آلاينده هوا که سال‌ها با آن بر سر انتشار آلاينده‌ها درگير بوديم فيلتری را از خارج از کشور وارد کرد و در حال حاضر همان واحد صنعتی فليتر هوا را در کشور بومی‌سازی كرده است و سخت‌گيری منطقی ما، نتيجه‌ای رضايت بخش دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بين‌الملل شركت داروسازی فارابی در اين همايش که روز شنبه مورخ 29 دی ماه سال جاری با شعار هوای پاك، مسوولان، مردمبرگزار شد. از واحدهای صنعتی و خدماتی سبز با اعطای لوح تقدیر و نشان صنعت سبز برتر تجلیل به عمل آمد. در اين همایش سرپرست روابط عمومی و امور بین‌ا‌لملل شرکت داروسازی فارابی به طرفیت از دكتر محمد نادری علیزاده مديرعامل شركت، تقدیرنامه و تندیس صنعت سبز نمونه‌ی استان اصفهان دریافت نمود.

کد خبر:97790187 تاریخ مخابره:97/10/30