حضور شرکت داروسازی فارابی در ششمین جشنواره حمایت از تولید ملی

تاریخ ارسال:2019-01-21

حضور شرکت داروسازی فارابی در ششمین جشنواره حمایت از تولید ملی

جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجلس شورای اسلامی و شماری از دستگاه‌های اجرایی در قالب ششمین گردهمایی بزرگ مسوولان دولتی و مدیران بنگاه‌های برتر اقتصاد ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت داروسازی فارابی، این جشنواره ملی حاتم با حضور دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و جمعی از مسوولین در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در تاریخ 19 دی ماه 97 برگزار شد. در این جشنواره تعدادی از بنگاه‌های اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفته و مفتخر به دریافت تندیس شدند. به این ترتیب مدیرتعالی سازمانی شرکت داروسازی فارابی به طرفیت از دکتر محمد نادری علیزاده مدیرعامل شرکت تندیس جشنواره را دریافت کرد.

دکتر انصاری به عنوان یکی از سخنرانان اظهار داشت: همه ما در یک کشتی سواریم و باید با عمل به تکالیف خود اجازه دهیم کشور به اهداف خود دست یابد. در همه کشور‌ها نهادی به نام دولت اداره امور را بر عهده دارد. دولت برآمده و برآیند نظر آحاد جامعه است و بر اساس قوانین و مقررات وظیفه تسهیل‌گری امور همه‌ی بخش‌ها را بر عهده دارد و آحاد جامعه نیز بر اساس قوانین و مقررات با تصمیم خود دولت را مشخص می‌کنند.

کد خبر:97790185 تاریخ مخابره:97/10/29