شرکت داروسازی فارابی حامی حقوق مصرف‌كنندگان

تاریخ ارسال:2019-03-11

شرکت داروسازی فارابی حامی حقوق مصرف‌كنندگان

دومين همايش تجليل از برگزيدگان و حامیان حقوق مصرف‌كنندگان با حضور رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان، مدیر کل تعاون، کار، و رفاه اجتماعی استان اصفهان، جمعی از مسوولین استانی و مديران بنگاه‌های برتر اقتصادی در روز یکشنبه مورخ 19 اسفند 1397 در محل سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار و از شرکت داروسازی فارابی به عنوان حامی حقوق مصرف‌کنندگان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت داروسازی فارابی، در این مراسم مهندس احمدیه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان، موضوع حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سال‌های اخیر را چشمگیر مطرح نموده و تصویب قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را فصل جدیدی در توسعه و پیشرفت کشور بر مبنای نیازهای واقعی جامعه عنوان نمود. وی افزود از مهم‌ترین حقوق مصرف‌کنندگان، حق استفاده از کالا و خدمات سالم و معادل پولی است که مصرف‌کننده پرداخت می‌کند.

در این مراسم؛ بر اساس ارزيابي‌های انجام شده سازمان صمت استان اصفهان، از 24 شرکت برتر استان در زمینه‌ی حمایت از حقوق مصرف‌کننده تقدیر شد و آقای دكتر رجایی معاون محترم اجرایی شرکت داروسازی فارابی به طرفیت از دکتر محمد نادری علیزاده مدير عامل محترم، تندیس و گواهینامه‌ی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت نمود.

به همت روابط عمومی سازمان صمت استان اصفهان و شرکت ذوب آهن اصفهان و با مشارکت روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت داروسازی فارابی، کلیپی تصویری از شرکت‌های برتر این همایش تهیه و پیش از اهدای تندیس‌ها، پخش شد.

برای تهیه‌ی قسمت مربوط به شرکت داروسازی فارابی در این کلیپ، مصاحبه‌ای با معاون محترم مالی اقتصادی شرکت در روز پنجشنبه مورخ 16 اسفند ترتیب داده شد.

مهندس جعفری نسب در این مصاحبه، درباره‌ی عملکرد سال 1397 شرکت داروسازی فارابی به عنوان لیدر بازار دارویی کشور در رسته‌ی تولیدات خود توضیحاتی ارایه و به مردم اطمینان خاطر داد که بدون نگرانی از کمبود و یا کیفیت، می‌توانند از محصولات داخلی استفاده کنند.

کد خبر:97790190تاریخ مخابره:97/12/20