بازدید جناب آقای دكتر سرزعیم از داروسازی فارابی

تاریخ ارسال:2018-01-24

بازدید جناب آقای دكتر سرزعیم از داروسازی فارابی

بازدید جناب آقای دكتر سرزعیم از داروسازی فارابی

دكتر سرزعيم: بهره مندي از تكنولوژي روز و حفظ و نگهداري خوب اين مجموعه نشان از يك فرهنگ سازماني قابل تقدير دارد.
دکتر سرزعيم معاون اقتصادي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در روز چهار شنبه 4 بهمن ماه 1396 از خطوط تولید شرکت داروسازی فارابی بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت داروسازی فارابی در ابتداي اين بازديد دکتر سيد حسين بدخشيان ضمن خوش آمدگویی به معاون وزير و همراهان، توضیحات جامعی پیرامون تاریخچه، امکانات و توانمندی­های این مجتمع دارویی ارائه و با بیان گزارش مشروحی در خصوص وضعیت شركت داروسازي فارابي، برنامه­هاي كوتاه مدت و بلند مدت اين شركت را با عنوان فارابي 1404 تشريح و همچنين ضمن تبيين چشم انداز اقتصادي شركت، برنامه­هاي توانمند سازي مديران و كاركنان بر مبناي توسعه مديريت مشاركتي و ارتقا فرهنگ سازماني و نيز اقدامات انجام شده و يا در حال انجام را به تفصيل بيان نمود.
در ادامه دكتر سرزعيم با تقدير از مديريت و كاركنان شركت داروسازي فارابي، اظهار اميدواري نمود با اجراي برنامه 1404 مجموعه مهم داروسازي فارابي بتواند نه تنها جايگاه خود را در صنعت داروسازي كشور حفظ و ارتقا دهد، بلكه به نشاني شناخته شده در منطقه تبديل گردد.
شايان ذكر است در اين بازديد ناصر شيخي مديركل امور اقتصادي وزارت و نيرومند مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي با بيان ديدگاه­هاي خود پيرامون فعاليت­ها و برنامه­هاي شركت داروساز ي فارابي بر اهميت و نقش اين شركت در عرصه سلامت كشور تاكيد نمودند.

کدخبر: 96790177 تاریخ مخابره:04/11/96