♦آیین تجلیل از بازنشستگان و گرامیداشت سی امین سالروز بهره برداری از شرکت داروسازی فارابی

تاریخ ارسال:2023-02-02

♦آیین تجلیل از بازنشستگان و گرامیداشت سی امین سالروز بهره برداری از شرکت داروسازی فارابی

🧣درمراسمی که با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت داروسازی فارابی در سالن اجتماعات کارخانه برگزار شد. از بیش از 90 نفر از بازنشستگان شرکت از سال 92 تاکنون تجلیل گردید. این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و با گزارش مدیر سرمایه های انسانی در مورد وضعیت نیروی انسانی ادامه یافت. همچنین سه نفر از روسای گذشته و حال شورای اسلامی شرکت، آقایان ترمه باف،بمانیان و گلی امیری ضمن تشکر از مدیریت شرکت بابت برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

🧣دکتر رجایی مدیرعامل شرکت نیز ضمن خیر مقدم به همکاران بازنشسته و لزوم ارج نهادن به تلاش های سی ساله آنان، انتظارات خود از واحد های مربوطه در شرکت جهت حمایت از بازنشستگان شرکت را در برنامه های آتی در ابعاد مختلف اعلام نمود. همچنین تاکید شد تا بانک اطلاعات فرزندان بازنشستگان جهت اشتغال آنان توسط واحد سرمایه های انسانی تشکیل گردد.

🧣این مراسم که مصادف با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) بود. سی امین سالروز بهره برداری از شرکت داروسازی فارابی مصادف با 23 دی ماه 1371 می باشد که در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان کیک سی سالگی فارابی در حضور تعدادی از همکاران قدیمی برش زده شد.

🧣این مراسم با حضور مجری توانمند آقای سلطانیان و گروه موسیقی برگزار و با صرف ناهار و عکس یادبود از همکاران بازنشسته پایان یافت.

💡روابط عمومی و امور بین الملل