چهارمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شستا در اصفهان

تاریخ ارسال:2020-07-20

چهارمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شستا در اصفهان

چهارمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شستا در اصفهان
?چهارمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شستا در اصفهان با حضور محسن بیدی مدیر روابط عمومی هلدینگ صدر تامین و مشاور مدیرعامل، علی راعی مشاور امور مجلس و ارتباطات‌ اجتماعی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان،نیما راد مشاور مدیر روابط عمومی هلدینگ صدر تامین و مدیران روابط عمومی شرکت های داروسازی فارابی،ذوب آهن اصفهان، کشت و دامداری فکا و شرکت نسوز ایران در استان اصفهان به میزبانی ذوب آهن در هتل کوثر اصفهان برگزارشد.
?در این نشست محسن بیدی که عضو شورای ارتباطات شستا نیز می باشد، با بیان اینکه در شستا همیشه نام داروسازی فارابی را به عنوان پیشرو در صنعت دارو شنیده ام،همکاری بیشتر شرکت های شستا در اصفهان با یکدیگر را خواستار شد.
?در ادامه علی راعی مشاور امور مجلس و ارتباطات اجتماعی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت : ارتباط دو سویه روابط عمومی ها با رسانه ها به ویژه در حال حاضر که تنوع ابزارهای اطلاع رسانی را شاهد هستیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
?همچنین طباطبائی سرپرست حوزه مدیرعامل فارابی در گزارشی از پیشرو بودن داروسازی فارابی در ارتباط با رسانه ها و همچنین مقابله با ویروس کرونا در اولین لحظات شناسایی اشاره کرد واز دیدگاه مدیرعامل شرکت داروسازی فارابی در بالابردن سطح ارتباطات این شرکت با اصحاب رسانه یاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید