مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در شرکت داروسازی فارابی

تاریخ ارسال:2019-03-05

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در شرکت داروسازی فارابی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت داروسازی فارابی مصادف با ایام ولادت حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) و روز زن، به یمن زادروز بانوی نمونه‌ی اسلام مراسم تقدیر از بانوان همکار و بزرگداشت مقام مادران و روز زن در شرکت داروسازی فارابی با حضور مدیر عامل و معاون مالی و اقتصادی، معاون اجرایی، مدیر سرمایه‌های انسانی، و همکاران خانم شاغل در شرکت داروسازی فارابی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، ضمن تبریک به همکاران و خوش‌آمد‌گویی به آن­ها، پیام تبریک مدیر عامل محترم قرائت شد.

در ادامه، مهندس علیرضا جعفری نسب معاون محترم مالی و اقتصادی شرکت پس از تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و تشکر ویژه از همکاران خانم، در مورد عملکرد شرکت در سال 1397 توضیحاتی ارایه داده و اظهار داشتند که می‌بایست سال 1398 را با همین تلاش که امسال داشتید ادامه داد.

ورود مدیر عامل محترم و معاون اجرایی محترم به مراسم روز زن در شرکت داروسازی فارابی

در این جلسه آقای دکتر محمد نادری علیزاده مدیر عامل محترم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) و روز زن و نقل سخنانی از رییس جمهور با مضمون اینکه هرکاری به بانوان واگذار شود بسیار خوب و دقیق انجام می‌شود، به ارزش نقش مادر بودن و همسر بودن بانوان در کنار فعالیتی که انجام می‌دهند اشاره و اظهار داشتند در آینده در نظر داریم که نسبت به عناوین شغلی ممکن، بانوان بیشتری جذب کنیم. ایشان همچنین سال نو را پیشاپیش به همکاران شادباش گفته و سال خوبی را برای کلیه‌ی همکاران آرزو کرد.

معاون محترم اجرایی شرکت نیز ضمن بیان لزوم توجه بیشتر به خانم­ها افزود، بانوان از نظر توان جسمی، كاری، مسووليت‌های متنوعی كه در بيرون از فارابی دارند مسووليت­های بیشتری را به دوش می­کشند.

در پایان این مراسم از تمامی بانوان شاغل در شرکت با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه‌ی بانکی قدردانی و عکس یادبودی از این مراسم نیکو ثبت شد.

 

کد خبر:97790189تاریخ مخابره:97/12/14

دیدگاهتان را بنویسید