25
آوریل
آنتی بیوتیک ها را پزشکان در هفتاد سال گذشته تجویز کرده اند این داروها میزان بیماری و مرگ و... ادامه مطلب
11
ژوئن
داده های بر گرفته از پژوهش های جدید نشان می دهند که مصرف زیاد نمک برای بعضی از باکتری... ادامه مطلب
23
آوریل
پژوهشگرانی از کلرادو و فلوریدا دریافتند که دارویی که معمولا برای کنترل فشار خون مورد استفاده قرار می گیرند... ادامه مطلب
02
ژوئن
بزرگترین و دقیق ترین مطالعه در نوع خود تایید کرده است که گروهی از داروهای شیمیایی که به عنوان... ادامه مطلب
21
مه
تمرین های ورزشی و آمادگی جسمانی به درمان زوال عقل کمکی نمی کند!
?پژوهشگران می گویند: اگرچه برنامه تمرین ورزشی،... ادامه مطلب
10
ژانویه
بسیاری از ما فکر می کنیم که کنترل میل غذا و چسبیدن به رژیم غذایی به میزان زیادی به... ادامه مطلب
23
آوریل
محققان دانشگاه کوئینزلند استرالیا، تغییرات در میکروبیوتای(ریزاندامگان همزیست) روده ی جوندگان و انسانهایی که در معرض خطر بالای ابتلا... ادامه مطلب
08
ژانویه
آهن می تواند مضر باشد اگر خیلی زیاد دریافت(مصرف) شود. در افراد سالم دریافت دوزهای بالای مکمل های آهن(به... ادامه مطلب
28
آوریل
فاراموکس بی دی هر 12 ساعت به جای هر 8 ساعت آموکسی سیلین و با همان میزان اثربخشی ،... ادامه مطلب
10
ژانویه
استفاده از الکل و تنباکو و عفونت های ویروسی را مسبب سرطان های بخش بالایی دستگاه تنفسی می دانند.... ادامه مطلب
دیدگاه (8)
سلام ببخشید این دو خط توضیح رو که همه میدونن انتظار ما از یک سابت همچون سایت خوب شما اینست که این شربت رو با کل خصوصیاتش تشریح. بفرماییدممنون
چرا هیچ جا در مورد عوارضش چیزی ننوشتن
حتی برشور هم نداره
ممنون از سایت خوبتون
دوست عزیز زمانی که روی نام محصول کلیک کنید،می توانید فواید و عوارض دارو را مشاهده فرمایید.
باید مراجعه کنید به صفحه محصولات و اونجا روی محصول مورد نظر کلیک فرمایید
سلام خسته نباید.پسرمن ٣سال و ٢ماهشه.این دارو رو اصلا نمیخوره.اگه به زور هم بهش بدم همه رو بالا میاره.به دکتر هم گفتم گفت باید همینو بخوره وگرنه بجاش آمپول باید بزنه.میخواستم بدونم جایگزینی نداره این دارو؟
دفعه قبل به دکتر گفتم قرص سفکسیم نوشت حل میکردم توی آب بهش میدادم ولی دکتر گفت معده اش خراب میشه.خواهش میکنم راهنماییم کنید
سلام پسر من پنج ساله هست من اشتباها بجای هر دوازده ساعت هر هشت ساعت دارو رو بهش دادم خطرناکه ؟
سلام.فرزندم 9ساله ام بنابدستورپزشک ازشربت فارمانتین643 استفاده کردوبعداز48ساعت((بیحال شدن،سردشدن پیشانی،سردشدن دست وپابخصوص موقع خواب شبانه،برفک زدن دهان،ورم کردن گونه هاواستفراغ))ازعوارض شربت بود.ناگفته نماند،فرزندمCPهم میباشد.