داروسازی فارابی، در صدر صادرکنندگان نمونه استان اصفهان

تاریخ ارسال:2018-05-08

داروسازی فارابی، در صدر صادرکنندگان نمونه استان اصفهان

آيين تجليل از صادر كنندگان نمونه سال 1396 استان اصفهان برگزار شد.

شنبه  15 اردیبهشت ماه در اتاق بازرگاني اصفهان با حضور دکتر خسروتاج معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت، رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران،رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمع کثیری از مدیران و فعالان اقتصادی استان اصفهان، روز قدرداني از صادرکنندگانی بود كه علیرغم مشکلات عدیده در عرصه صدور کالاها و فرآورده ­های صنعتی به عنوان پیشبران توسعه ملی، موفق به حضور در بازارهای جهانی شده بودند.

دکتر خسروتاج رييس سازمان توسعه تجارت در این آیین با شکوه اظهار داشت، سیاست کلان کشور باید به گونه­ ای باشد و درآمدها تحت کنترل بوده که هزینه­ های ارزی مهمتر از هر مساله ­ای دیگر باشد. وی با اشاره به رویکردهای توسعه تجارت در خصوص حمایت از صدور کالاهای ایرانی بیان نمود که  برای حمل و نقل بار چه از طریق کشتیرانی، هوایی و زمینی یارانه حمل و نقل برای واحدهای صادراتی در نظر گرفته­ ایم.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شركت داروسازي فارابي در اين آيين از چهارصادر كننده نمونه ملي و صادر كنندگان نمونه استان اصفهان با اهداء لوح و تنديس تجليل گرديد. در اين مراسم دكتر بدخشیان مديرعامل شركت داروسازي فارابي نيز بعنوان صادر كننده نمونه استان اصفهان مورد تقدير قرار گرفت.

شایان ذکر است سهل آبادي رييس اتاق بازرگاني اصفهان نيز ضمن خوش آمدگويي به مهمانان و صادركنندگان گفت: صادرات در اين شرايط سخت، قابل قبول است ولی ما در گرفتن مطالبتمان بسیار دچار مشکل هستیم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان با اشاره به ظرفيت هاي بالاي اقتصاد، عنوان کرد دنیا، دنیای رقابت است و برای ارائه کالا باید برای هم افزایی مثبت تلاش کنیم و از طریق روابط بین الملل ، بازاریابی در کشورهای هدف را تقویت کنیم.

کد خبر:97790178 تاریخ مخابره:97/02/15

دیدگاهتان را بنویسید