داروسازی فارابی میزبان مدیرعامل و هیئت عالی رتبه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین

تاریخ ارسال:2018-06-02

داروسازی فارابی میزبان مدیرعامل و هیئت عالی رتبه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین

پروژه ­های در دست احداث شرکت داروسازی فارابی مورد بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین قرار گرفت و همزمان آیین معارفه مدیرعامل و معاون اقتصادی مالی جدید و تکریم مدیرعامل و معاون اقتصادی مالی پیشین انجام گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت داروسازی فارابی، در این مراسم که روز چهارشنبه مورخ 9 خرداد ماه با حضور دکتر رضوانی فر مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین و مدیران واحدهای مختلف شرکت داروسازی فارابی برگزار شد، دکتر محمد نادری علیزاده به عنوان مدیرعامل جدید معرفی و از زحمات و تلاش‌های‌ دکتر سید حسین بدخشیان در طول تصدی این مسئولیت قدردانی بعمل آمد.

دکتر رضوانی ­فر ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و فعالیت ­های بی شائبه دکتر بدخشیان اظهار داشت دکتر بدخشیان با بیان صادقانه ­ای که داشتند در مدت مسئولیت در شرکت فارابی، وظیفه اصلی خود را به خوبی انجام داد. وی همچنین از آقای محمودی معاون اقتصادی مالی شرکت داروسازی فارابی نیز در طول سه دهه­ مسئولیت در شرکت فارابی تشکر نمود.

در ادامه مدیرعامل تی پی کو افزود دکتر نادری علیزاده مدیرعامل جدید شرکت داروسازی فارابی نیز جوان پر انگیزه، پرنشاط، خوش فکر در حوزه بازار آنتی بیوتیک می­باشد و تسلط و اشراف خوبی در این زمینه دارد و رکورد خوبی را در آنتی بیوتیک سازی ایران از خود به یادگار گذاشته است.

در جریان این آیین مديرعامل جدید شرکت داروسازی فارابی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به مهمانان، تقارن عید خجسته میلاد کریم اهل بیت (ع) را با این آیین برای مجموعه بزرگ فارابی به فال نیک گرفته و از تلاش­ها و فعالیت­های صادقانه دکتر بدخشیان و آقای محمودی تشكر و قدردانی و براي ايشان آرزوي موفقيت نمود و افزود همه سعی و تلاش خود را با کمک هم و دسته جمعی برای موفقیت فارابی انجام می­دهیم تا مجددا فارابی در جایگاه و شان واقعی خود قرار گیرد.

کد خبر:97790179 تاریخ مخابره:12/03/97

دیدگاهتان را بنویسید