حضور شركت داروسازی فارابی در نمایشگاه سلامت و تجهیزات پزشکی و دارویی قزاقستان

تاریخ ارسال:2017-11-21

حضور شركت داروسازی فارابی در نمایشگاه سلامت و تجهیزات پزشکی و دارویی قزاقستان

چهاردهمين نمايشگاه بین المللی سلامت و تجهیزات پزشکی و دارويي قزاقستان از تاریخ 10 آبان ماه سال جاری به مدت سه روز در مركز نمايشگاهي شهر آستانا، پايتخت كشور قزاقستان برگزار و شرکت داروسازی فارابی در این نمایشگاه مشارکت نمود.
در اين نمايشگاه که بيش از شصت شركت داروسازی، تجهيزات پزشكي، از كشورهاي مختلف  حضور داشتند، تعداد زیادی از شرکت­های داروسازی و تجهيزات پزشکی ایران و نيز مراکز درمانی و بیمارستان­ها ي تخصصي حضور فعالی داشتند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شركت داروسازي فارابي، این شرکت علاوه بر حضور در نمایشگاه مذکور به همراه شرکت­های منتخب گروه دارویی تامین و براساس بررسی­های اولیه جهت حضور فعال در بازار دارویی منطقه به ویژه کشور قزاقستان، نسبت به  انجام مطالعات میدانی، مذاکرات متعددي با تعدادی از تجار و بازرگانان فعال در زمینه صدور محصولات دارویی ایران انجام داد.
بنا به همین گزارش برگزاري جلساتي  با رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و نيز سفير قزاقستان در ايران  و همچنين انجام تحقیقات بازار و بازدید از داروخانه ها و مراكز درماني،از مهمترین برنامه­های جنبی هیئت اعزامی شركت داروسازی فارابي به آستانا همزمان با  برگزاری  نمایشگاه بود.

کد خبر:96790176 تاریخ مخابره:96/08/21

نمايشگاه قزاقستان